چشمتون روز بد نبینه
 
همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل

عاغا امروز هوا خیلی سرد بود منم که داشتم یخ میزدم فقط میخواستم ی تاکسی بیاد و من سوار شم از این سرما نجات پیدا کنم

ی تاکسی اومد گذرا که نگاه کردم تا وایستاد فک کردم دوتا خانومه پشت نشستم منم قشنگ ریلکس رفتم نشست راحت پاهامم باز کردم

نشستم ی دفعه دیدم این خانومه که پول به راننده میده و میگه بقرمایین چقدر شبیه صدای مرداس

عاغا چشمتون روز بد نبینه بنده همین که از نزدیک نگاه کردم دیدم به به این دوتا حوری که ماشالله ارایش کامل تر از ارایش بنده و ابرو ها تمیز تر از ابروهای بنده ودیگر دختران

وشاید زنان بود و ماشالله موهام رنگ شده نه تنها زن نیستن بلکه مرد تشریف دارنشکلک های شباهنگShabahang هیچی دیگه چندشم شد همون جا پیاده شدم



نظرات شما عزیزان:

shaahin.tiham
ساعت16:15---30 آبان 1392
سلام وبت باحاله خیلی باحاله در زمن میتونی برام ایمیل کنی خواسته هاتو من تا جایی که بتونم انجام میدم در خواستاتو به عنوان کمک یا هرچی که دوست داری donya1fb@hotmail.com
پاسخ:ممنون


ali
ساعت14:22---30 آبان 1392
سلام سپیده

کامنت تورو دیدم

وب تو هم عالیه

فقط مشکلی داره موضوعش رو مشخص کن

من وب تورو لینک میکنم

به همین اسم

تو وب منو دوس داشتی به اسم

عشق من

لینک کنش

ممنون از نظرت

موفق باشی
پاسخ:ممنونم ازت توهم لینک شدی


محمد ردایی
ساعت14:12---30 آبان 1392
سلام دوست عزیز وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی
پاسخ:به وبت سرزدم خیلی خوب بود ممنون ازت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 13:58
sepideh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نررررررره اگه مطلب خوب و جالبیم داشتین برام ایمیل کنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل و آدرس sepina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 114025
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

انجمن پاتوق من و تو

http://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpghttp://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpg